Monday 9 September 2013

Hari Pelapor

Salam.
Ha dah macam pulapol pulak dah kalau salah sebut. hahaha sengal je rasenye. Hari pelapor ni aku pun tak tau sapa yang bagi nama tapi to be clear, its Hari Bertemu Pelanggan actually.ekekeke. ala ibu bapa jumpa cikgu tu la...

Ha aku kan guru kelas, gigihlah malam semalam baru terkial-kial tulis komen untuk keputusan ujian diorang. Sikit confuse la sebab asal sekolah tak buat masa exam pertengahan tahun? ni cume exam pertengahan semester 2 je kot. hahaha lantakkan!

Jadi lepas jumpe mak bapak komen-komen sikit ape yang perlu, then mohle kite bergerak ke kelas. Sebabnye? Sebab ada gotong-royong penduduk kampung dengan kelas angkat masing-masing. Hehe dalam kepala aku hari sebelum kejadian tu macam-macam nak suruh buat weh! serious ok. nak suruh lap kipas lap lampu lap dinding kelas. Yelah, dinding tu cat putih tpi aku nampak warna kelabu je. hahaha kenapakan?

Jadi tadi berkobar-kobarlah naik kelas, sekali tengok semua indai-indai. apai-apai takde. hahaha cemana ni? tak kan nak suruh mak-mak ni panjat meja lap dinding. kalau jatuh rase bersalah aku nanti. jadinye tak jadi suruh lap dinding. Mintak tolong cuci kipas dengan lampu je la. jadilaaa.

Yang part best bile diorang offer nak buatkan tempat letak pensel untuk semua meja budak-budak kelas aku. Yelah, mak bapak sini concern tau dengan anak diorang. Kebetulan esok dah mula UPSR, jadi diorang ni tidur dekat sekolah tau sebab nak tunggu anak-anak. Kalau nak berulang tak mampu, jauh dari rumah. So, diorang kata sambil tunggu anak sambil diorang menganyam. Hahaha aku ape lagi, hoyeah hoyeah je la kan. i iz happy la weh!

So disebabkan aku ni berdedikasi kan, buat kerja banyak, jadi gambar non hado! haha maafkan diri sendiri. Tunggulah tempat pensel tu siap, pastu baru aku tempek gambo. Baru la semangat sikitkan. hihi

nemu daek? hihi

No comments:

Post a Comment