Monday 30 September 2013

Promosi MAS untuk kakitangan kerajaan

Aigooo! sakit hati pun ade. Macam mana boleh tak tau ni? Rugi sangat ni. Ha mesti semua cakap camni kan?????  Aku tak menyesal pun. sekarang la tak menyesal, awal pagi tadi menyesal.

alkisahnya, kak Dila tunjuk promosi untuk kakitangan kerajaan. Ke Bali cuma RM160 pergi balik. Mau xmelompat aku. Ha so bincang-bincang nak pergi ramai-ramai la dengan cikgu-cikgu sini. so dari pkul 10 lebih call airport, call MAS semua. Dugaan...queu panjang nak cakap dengan operator. Lepastu call MAS holiday. Lega dapat cakap dengan operator. So masalahnya sebab kat Limbang ni ade kaunter maswing je, tak dapat buat bayaran.

So bincang-bincang, bookingla dulu, pas sekolah terus ke Miri untuk buat bayaran. Ha gila tak? sebab nak ke Miri amek masa 5 jam kot. sanggup sebab nak murah. Kira-kira punya kira sekali die bagitau harga KL-Denpasar untuk seorang RM519. What??? Pastu pekejadahnya yang RM160 tu?

Mula makcik nak naik angin ni. Habistu apebende yang RM160. sekali die kate DARI RM160. maksudnya yang aku dapat  ni harga RM519. Heh! terus letak telefo .

Nak salahkan siapa ni? aku yang tak pandai ke MAS yang gila? Agak-agakla, kekampungan aku memang mengaku, tapi sakit hati ni. Cuba buat promosi tu jelas-jelas, hm nak mengamuk. Nasib tak jadi pergi Miri. Kalau pergi Miri tadi memang menangis tak berlagu la.... So... yang tak dapat beli tiket murah tu tak yah sedih. Sebab chance korang dapat harga yang sangat murah tu kononnya adalah sangat tipis.

Sekian melaporkan.

No comments:

Post a Comment